Treceți la conținutul principal

RUGACIUNE PENTRU SUCCES SI PROSPERITATE IN AFACERI CATRE SFINTII APOSTOLI PETRU SI PAVEL


RUGACIUNE PENTRU SUCCES SI PROSPERITATE IN AFACERI
CATRE SFINTII APOSTOLI PETRU SI PAVEL

Inainte de a citi aceasta rugaciune aprinde-ti o candela sau o lumina la Sf.Apostoli Petru si Pavel.
"O Voi,Sfintilor Apostoli Petru si Pavel,care pasii Domnului nostru Iisus Hristos ati urmat si buna Sa invatatura i-ati ascultat,iar de la El ati primit darul de a face semne si minuni pentru ajutorul celor aflati in nevoie, ajutati-ma va rog si pe mine, ca sa am pace in casa, minte limpede si intelepciune in afaceri, ca sa prosper, sa am bogatie si eu, ca sa-i pot ajuta la rindul meu, pe cei flaminzi ,pe fara acoperis si pe cei slabi.
Imi pun toata nadejdea in voi, Sfintilor Apostoli Petru si Pavel, iar asa cum arde candela / lumina aceasta inchinata voua, asa sa arda si nestiinta mea si piedicile pe care altii oameni rai, mi le pun in afaceri.
Cu aceasta sfinta lumina, invoc marea putere a lui Dumnezeu si chem pe Sfintii Apostoli Petru si Pavel cu Spiritele Luminii, pentru a ma ajuta, pentru a-mi da sanatate
si intelepciune,pentru a ocroti aceasta casa, de farmece, de invidie si de rautate.
Te implor si de rog sa ma ajuti Sfinte Apostole Petru si Pavele, ca sa-mi pastrezi serviciul, ca nici boala
si nici oboseala sa nu ma biruie, pentru ca pe veci, slujba mea sa fie sigura si stabila.
Preasfinta Treime:-Tata,Fiule si Sfinte Spirite, ajutati-mi ca vointa si puterea mea sa nu-mi scada, si ca nimic sa nu ma insele in cele ce vreau sa fac;ca munca mea si succesul, sa-mi mearga pe acelasi drum.
Sfinte Duhule,daca cineva imi vrea raul, intoarce-l asupra lui,sa ma lase in pace si sa si-o faca cu mina lui. Acesta mi-e vointa, faca-se voia Ta Doamne, pentru binele meu. Amin.
Slava Tie, Dumnezeului nostru ,datatorului nostru de bine, in vecii-vecilor. Slava Tie....
Apoi citeste cintarile acesta care urmeaza:
"Pe cei ce impreuna cu oamenii s-au aratat mai inainte ingereste cugetind si acum cu ingerii fiind,cu cintari
ingeresti si lui Dumnezeu cuvincioase,sa-i laudam pe intai statatorii apostolilor, ca pe cei ce sunt izbavitorii
sufletelor noastre, cintind:- Bucurati-va Sfintilor Apostoli Petru si Pavel a lui Hristos!"
"O, preadulce Petru si preaiubite Pavele,ca cei care sunteti parintii cucerniciei noastre, primiti de la noi aceasta scurta cintare (si rugaciune), ca pe o gingurire de prunci mici,si slavei celei vesnice invredniciti pe cei care viersuiesc voua si lui D-zeu: Aliluia! Aliluia! Aliluia!" .Slava Tatalui si Fiului si Sfintului Duh. Amin.
Daca doriti sa da-ti mai multa putere acestei ~ Rugaciuni de Succes si Prosperitate in Afaceri ~ puteti sa recitati inainte PSALMII INITIATICI (pentru succes la bani) in ordinea aceasta: 57, 47, 32, 71 si 110.
Iar daca Nu aveti timp, macar PSALMUL(responsorial): 71 de JOI, ziua patronata de Sfintii Apostoli
Petru si Pavel.
Ca sa dati mai multa putere rugaciunii si sa-l transformati intr-un Ritual Crestin de Prosperitate, puteti adauga dupa ce ati citit rugaciunile incepatoare firesti,Tatal Nostru,Crezul,PSALMII(responsoriali),Troparul
,Condacul, Apostolul si Evanghelia de JOI, aratate mai jos,si Acatistul Sfintilor Apostoli Petru si Pavel, apoi sa incheiati cu aceasta Rugaciune de Prosperitate,citind la final Psalmul 117 si o rugaciune de multumire.
Insa pentru aceasta va trebuie timp si sacrificiu duhovnicesc, dar daca o sa va jertfiti mai mult in credinta si Dumnezeu va va mari rasplata si harul vostru,prin trimiterea in ajutor a Duhului Sfint si a Ingerilor Pazitori.
In final bunul D-zeu sa va binecuvinteze credinta voastra si sa va inmulteasca generozitatea sufleteasca,ca impreuna cu totii sa ne vedem in Rai ,alcatuind ~ armata de lumina ~ a Domnului nostru Iisus Hristos.Amin.
Cu dragoste fraternala,
Un Cavaler in "Ordinul Florii de Cires-Sakura"
(Atentie:-Sa nu deveniti scavul banului:-"In dar ati primit, in dar sa da-ti." D-zeu va va inmulti harul!)
JOI: Mărire - Şi acum - Tropar:
Sfinţilor Apostoli, rugaţi pe milostivul Dumnezeu să dăruiască iertare de greşeli sufletelor noastre. Al Născătoarei de Dumnezeu

Pe cuvântul Tatălui, pe Hristos Dumnezeul nostru, din tine întrupat l-am cunoscut, Născătoare de
Dumnezeu Fecioară, ceea ce eşti una curată, una binecuvântată. Pentru aceasta neîncetat lăudându-te, te
mărim.
Condac:
Pe propovăduitorii cei tari şi de Dumnezeu vestitori, pe căpetenia învăţăceilor tăi, Doamne, i-ai primit întru desfătarea bunătăţilor tale şi întru odihnă: că chinurile şi moarte acelora ai primit, mai vârtos decât tot prinosul, cel ce singur ştii cele din inimă.
Apostolul:
Prohimen: În tot pământul a ieşit vestirea lor şi la marginile lumii graiurile lor.
Stih: Cerurile spun mărirea lui Dumnezeu şi facerea mâinilor lui o vesteşte tăria.
Citire din Epistola sfântului Apostol Pavel către Corinteni (I, cap. IV, 9-16).
Fraţilor, Dumnezeu pe noi Apostolii ca pe cei mai din urmă ne-a arătat, ca pe nişte
rânduiţi spre moarte, pentru că privelişte ne-am făcut lumii şi îngerilor şi oamenilor. Noi,
nebuni pentru Hristos, iar voi înţelepţi întru Hristos; noi slabi, iar voi tari; voi preamăriţi, iar
noi ocărâţi. Până în ceasul de acum flămânzim şi însetoşăm şi suntem goi şi pătimim şi nu
suntem aşezaţi şi ostenim lucrând cu mâinile noastre; ocărâţi fiind, grăim de bine; prigoniţi
fiind, răbdăm, huliţi fiind, mângâiem; ca nişte gunoi al lumii ne-am făcut, a tuturor
lepădătură, până acum. Nu pentru a vă înfrunta pe voi scriu acestea, ci ca pe nişte fii iubiţi
ai mei vă învăţ. Căci de aţi avea zece mii de dascăli întru Hristos, dar nu aveţi mulţi părinţi:
că în Hristos Isus prin buna vestire eu v-am născut. Rogu-vă deci, să fiţi mie următori,
precum şi eu lui Hristos.
Evanghelia:
De la Matei (X, 1, 5-8).
În vremea aceea, chemând Isus pe cei doisprezece ucenici ai săi, le-a dat putere peste duhurile cele necurate, ca să le scoată şi să vindece toată boala şi toată neputinţa.
Pe aceşti doisprezece i-a trimis Isus, poruncindu-le şi zicând: În calea
păgânilor să nu mergeţi şi în cetatea samarinenilor să nu intraţi.
Ci mai vârtos vă duceţi la oile cele pierdute ale casei lui Israel. Şi umblând să propovăduiţi,
zicând: Că s-a apropiat împărăţia
cerurilor. Pe cei bolnavi îi vindecaţi, pe cei leproşi îi curăţiţi, pe cei morţi îi înviaţi, pe demoni îi scoateţi: în dar aţi luat, în
dar să daţi.
Priceasna:
În tot pământul a ieşit vestirea lor şi la marginile lumii graiurile lor. Aliluia.
PSALMUL 57 (responsorial)
1. De graiti intr-adevar dreptate, drept judecati, fii ai oamenilor.
2. Pentru ca in inima faradelege lucrati pe pamant, nedreptate mainile voastre impletesc.
3. Instrainatu-s-au pacatosii de la nastere, ratacit-au din pantece, grait-au minciuni.
4. Mania lor dupa asemanarea sarpelui, ca a unei vipere surde, care-si astupa urechile ei,
5. Care nu va auzi glasul descantatoarelor, al vrajitorului care vrajeste cu iscusinta.
6. Dumnezeu va zdrobi dintii lor in gura lor; maselele leilor le-a sfaramat Domnul.
7. De nimic se vor face, ca apa care trece; intinde-va arcul Sau pana ce vor slabi.
8. Ca ceara ce se topeste vor fi nimiciti; a cazut foc peste ei si n-au vazut soarele.
9. Inainte ca spinii vostri sa se aprinda, ca pe niste vii intru manie ii va inghiti pe ei.
10. Veseli-se-va dreptul cand va vedea razbunarea impotriva necredinciosilor; mainile lui le va spala in sangele pacatosului.
11. Si va zice omul: "Da, este rasplata pentru cel drept! Da, este Dumnezeu Care ii judeca pe ei in viata!
PSALMUL 47 (responsorial)
1. Mare este Domnul si laudat foarte in cetatea Dumnezeului nostru, in muntele cel sfant al Lui;
2. Bine intemeiata spre bucuria intregului pamant.
Muntele Sionului, coastele de miazanoapte, cetatea Imparatului Celui mare.
3. Dumnezeu in palatele ei se cunoaste, cand o apara pe ea.
4. Ca iata imparatii s-au adunat, stransu-s-au impreuna.
5. Acestia vazand-o asa, s-au minunat, s-au tulburat, s-au cutremurat;
6. Cutremur i-a cuprins pe ei acolo; dureri ca ale celei ce naste. Cu vant puternic va sfarama corabiile Tarsisului.
7. Precum am auzit, asa am si vazut, in cetatea Domnului puterilor, in cetatea Dumnezeului nostru.
8. Dumnezeu a intemeiat-o pe ea in veac. Primit-am, Dumnezeule, mila Ta, in mijlocul locasului Tau.
9. Dupa numele Tau, Dumnezeule, asa si lauda Ta peste marginile pamantului; dreapta Ta este plina de dreptate.
10. Sa se veseleasca Muntele Sionului, sa se bucure fiicele lui Iuda pentru judecatile Tale, Doamne.
11. Inconjurati Sionul si-l cuprindeti pe el, povestiti despre turnurile lui.
12. Puneti-va inimile voastre intru puterea lui si strabateti palatele lui, ca sa povestiti neamului ce vine,
13. Ca Acesta este Dumnezeu, Dumnezeul nostru in veac si in veacul veacului; El ne va paste pe noi in veci.
PSALMUL 32 (responsorial)
1. Bucurati-va, dreptilor; celor drepti li se cuvine lauda.
2. Laudati pe Domnul in alauta, in psaltire cu zece strune cantati-I Lui.
3. Cantati-I Lui cantare noua, cantati-I frumos, cu strigat de bucurie.
4. Ca drept este cuvantul Domnului si toate lucrurile Lui intru credinta.
5. Iubeste milostenia si judecata, Domnul; de mila Domnului plin este pamantul.
6. Cu cuvantul Domnului cerurile s-au intarit si cu duhul gurii Lui toata puterea lor.
7. Adunat-a ca intr-un burduf apele marii, pus-a in vistierii adancurile.
8. Sa se teama de Domnul tot pamantul si de El sa se cutremure toii locuitorii lumii.
9. Ca El a zis si s-au facut, El a poruncit si s-au zidit.
10. Domnul risipeste sfaturile neamurilor, leapada gandurile popoarelor si defaima sfaturile capeteniilor.
11. Iar sfatul Domnului ramane in veac, gandurile inimii Lui, din neam in neam.
12. Fericit este neamul caruia Domnul este Dumnezeul lui, poporul pe care l-a ales de mostenire Lui.
13. Din cer a privit Domnul, vazut-a pe toti fiii oamenilor.
14. Din locasul Sau, cel gata, privit-a spre toti cei ce locuiesc pamantul.
15. Cel ce a zidit indeosebi inimile lor, Cel ce pricepe toate lucrurile lor.
16. Nu se mantuieste imparatul cu ostire multa si uriasul nu se va mantui cu multimea tariei lui.
17. Mincinos este calul spre scapare si cu multimea puterii lui nu te va izbavi.
18. Iata ochii Domnului spre cei ce se tem de Dansul, spre cei ce nadajduiesc in mila Lui. Ca sa izbaveasca de moarte sufletele lor si sa-i hraneasca pe ei in foamete.
19. Si sufletul nostru asteapta pe Domnul, ca ajutorul si aparatorul nostru este.
20. Ca in El se va veseli inima noastra si in numele cel sfant al Lui am nadajduit.
21. Fie, Doamne, mila Ta spre noi, precum am nadajduit si noi intru Tine.
PSALMUL 71 (responsorial) Acesta este si Psalmul de Joi, ziua Sfintilor Apostoli Petru si Pavel.
l. Dumnezeule, judecata Ta da-o imparatului si dreptatea Ta fiului imparatului,
2. Ca sa judece pe poporul Tau cu dreptate si pe saracii Tai cu judecata.
3. Sa aduca muntii pace poporului Tau si dealurile dreptate.
4. Judeca-va pe saracii poporului si va milui pe fiii saracilor si va umili pe clevetitor.
5. Si se vor teme de Tine cat va fi soarele si cat va fi luna din neam in neam.
6. Pogora-se-va ca ploaia pe lana si ca picaturile ce cad pe pamant.
7. Rasari-va in zilele lui dreptatea si multimea pacii, cat va fi luna.
8. Si va domni de la o mare pana la alta si de la rau pana la marginile lumii.
9. Inaintea lui vor ingenunchia etiopienii si vrajmasii lui tarana vor linge.
10. Imparatii Tarsisului si insulele daruri vor aduce, imparatii arabilor si ai reginei Saba prinoase vor aduce.
11. Si se vor inchina lui toti imparatii pamantului, toate neamurile vor sluji lui.
12. Ca a izbavit pe sarac din mana celui puternic si pe sarmanul care n-avea ajutor.
13. Va avea mila de sarac si de sarman si sufletele saracilor va mantui;
14. De camata si de asuprire va scapa sufletele lor si scump va fi numele lor inaintea lui.
15. Si va fi viu si se va da lui din aurul Arabiei si se vor ruga pentru el pururea; toata ziua il vor binecuvanta pe el.
16. Fi-va belsug de paine pe pamant pana-n varful muntilor; pomii roditori se vor inalta ca cedrii Libanului; si vor inflori cei din cetate ca iarba pamantului.
17. Numele lui va dainui pe vecie; cat va fi soarele va fi pomenit numele lui.
18. Se vor binecuvanta intru el toate semintiile pamantului, toate neamurile il vor ferici pe el.
19. Binecuvantat este Domnul Dumnezeu, Dumnezeul lui Israel, singurul Care face minuni.
20. Binecuvantat este numele slavei Lui in veac si in veacul veacului.
21. Tot pamantul se va umple de slava Lui. Amin. Amin.
PSALMUL 110 (responsorial)
l. Lauda-Te-voi, Doamne, cu toata inima mea, in sfatul celor drepti si in adunare.
2. Mari sunt lucrurile Domnului si potrivite tuturor voilor Lui.
3. Lauda si maretie este lucrul Lui si dreptatea Lui ramane in veacul veacului.
4. Pomenire a facut de minunile Sale. Milostiv si indurat este Domnul.
5. Hrana a dat celor ce se tem de Dansul; aduceti-va aminte in veac de legamantul Lui.
6. Taria lucrurilor Sale a vestit-o poporului Sau, ca sa le dea lor mostenirea neamurilor.
7. Lucrurile mainilor Lui adevar si judecata. Adevarate sunt toate poruncile Lui,
8. Intarite in veacul veacului, facute in adevar si dreptate.
9. Izbavire a trimis poporului Sau; poruncit-a in veac legamantul Sau; sfant si infricosator este numele Lui.
10. Inceputul intelepciunii este frica de Domnul; intelegere buna este tuturor celor ce o fac pe ea. Lauda Lui ramane in veacul veacului.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

RUGĂCIUNE DE ÎNDEPĂRTARE A FARMECELOR

Atunci când vrăjile sunt generalizate pe familie, casă, se zice rugăciunea de îndepărtare şi dezlegare a farmecelor şi vrăjilor: „ Î n numele Tatălui şi Fiului şi Sfântului Duh. Amin! (o închinăciune). Nădejdea mea este Tatăl, scăparea mea este Fiul, acoperământul meu este Duhul Sfânt, Treime Sfânta, slavă Ţie. Slavă Ţie, Dumnezeul nostru, ... ; împărate Ceresc, Mângâietorule, ... ; Tatăl nostru care eşti în ceruri.... Apoi: Pe tine te ştiu folositoare şi păzitoarea prea tare a vieţii mele, Fecioară, care risipeşti tulburarea năpastelor şi farmecelor şi goneşti asupririle diavolilor, aşadar, ţie mă rog totdeauna, izbăveşte-mă din stricăciunea chinurilor mele (de 3 ori). Apoi spui Crezul , Psalmul 139, Psalmul 53, Psalmul 24, Apoi rugăciunea pentru sporul casei:   Prea Sfântă Treime, ceea ce eşti în cer şi pe pământ şi vezi toate ce-s pe pământ, eu nu mă pot odihni în casa mea, sălaşul meu de răul vrăjmaşilor şi al pizmaşilor mei care s-au sculat cu multă

SE CITESC IMPOTRIVA VRAJMASILOR CARE TE ASUPRESC PSALMII

PSALMUL 3   1. Doamne, cât s-au înmulţit cei ce mă necăjesc! Mulţi se scoală asupra mea;  2. Mulţi zic sufletului meu: "Nu este mântuire lui, întru Dumnezeul lui! "  3. Iar Tu, Doamne, sprijinitorul meu eşti, slava mea şi Cel ce înalţi capul meu.  4. Cu glasul meu către Domnul am strigat şi m-a auzit din muntele cel sfânt al Lui.  5. Eu m-am culcat şi am adormit; sculatu-m-am, că Domnul mă va sprijini.  6. Nu mă voi teme de mii de popoare, care împrejur mă împresoară.  7. Scoală, Doamne, mântuieşte-mă, Dumnezeul meu, că Tu ai bătut pe toţi cei ce mă vrăjmăşesc în deşert; dinţii păcătoşilor ai zdrobit.  8. A Domnului este mântuirea şi peste poporul Tău, binecuvântarea Ta.   PSALMUL 19   l. Să te audă Domnul în ziua necazului şi să te apere numele Dumnezeului lui Iacob.  2. Trimită ţie ajutor din locaşul Său cel sfânt şi din Sion să te sprijinească pe tine.  3. Pomenească toată jertfa ta şi arderea de tot a ta bineplăcută să-I fie.  4. Dea ţie Domnul

RUGĂCIUNE PENTRU ÎMPĂCAREA CELOR ÎNVRĂJBIŢI

„O, Maică a lui Dumnezeu multpătimitoare, Ceea ce pentru curăţia Ta şi pentru nenumăratele suferinţe îndurate de Tine pe pământ, eşti mai presus decât toate fiicele pământului, primeşte suspinele noastre multîndurată şi ne păzeşte sub acoperământul milostivirii tale, căci alt adăpost şi solire caldă în afară de Tine nu avem, ci Tu, îndrăznire având către Cel născut din Tine, ajută-ne şi ne mântuieşte cu rugăciunile Tale ca fără de oprelişti să ajungem în împărăţia Cerurilor, unde împreună cu Toţi Sfinţii vom cânta Dumnezeului Celui în Treime, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin!” TROPAR  „Despietreşte inimile noastre cele învrăjbite, Născătoare de Dumnezeu, iar năvălirile celor ce ne urăsc le potoleşte şi toată strâmtorarea sufletului nostru o conteneşte. Ridicând ochii la Icoana Ta cea Sfântă ne umilim în faţa suferinţei şi milostivirii Tale pentru noi şi rănile Ţi le sărutăm, iar de săgeţile noastre care Te străpung ne înfricoşăm. Ci Tu, Maică Preamilostivă, nu ne